Rahatsız mı yoksa bizimki de 3 aylık olucak 2 kez uyanırdı geceleri bu aralar huysuz 1 saatte 1 buçuk saatte uyanmaya başladı doktora götürdüm ateşi var dedi bakıyodum ama bana yok gibi geliyordu. Calpol verdim geçti bi zaman sonra 2-3 saat kesintisiz uyudu. Belki sizinde öyledir fark edemiyosunuzdur. Rahatsız olmasa çocuklar uyuyor benimki ağlıyordu sizde de var mı ağlama.?