Parsbabyy mamaya kötü gözle bakmayın lütfen gerektiğinde kullanılmasi lazım ben de ilk zamanlar kullandım ve herkese emzirmeyi anlatırken kendim mama kullanmayı yedirememistim ama önemli olan bebislerimizin sağlığı, söz konusu onlar olunca duygusal davranabiliyoruz mantıklı dusunemeyebiliyoruz siz yine gerektiğinde mama verin ama emzirip sagmaya da devam edin fırsat buldukça dinlenin ve suyu ihmal etmeyin inşallah her şey gönlünüzce olur Allah’ım yardimciniz olsun inşallah