Kızlar kızım iki üç haftadır kabız bir aydır memleketteydik i yüzden doktora gidemedim fitili vardı onu veriyodum istanbula geldik yine kakasını yaparken ağlıyo bagiriyo ufak ufak yapıyo kakasını doktora gittik az önce röntgen çektiler temiz dedi lavman yaptılar diyorum ki bi daha böyle olursa ne yapmalıyım hiç ses yok neyse geri döndük lavman yapınca yaptı kakasını sizin kesin kabızlığa iyi gelen bi ônerinjz var mı