Zeyneppp23 geçmiş olsun. Benim de çok dikişim oldu ağrım bir yandan ekstra gazlı bebeğim ile ilgilenmeye çalışmak yatarak emziremiyorum oturmak zorundaydım ayy gerçekten çok zordu. Benim 50 gün ağrım oldu tabi ilk günler kadar olmasa da oldu 50 gün rahat hareket edemedim. 15. Günde kontrole gittim doktorum dikişlerime baktı mutlaka git ve baktır çünkü ben de enfeksiyon oldu erken müdahale ettiğimiz için geçti iğne verdi kalçadan iğne yaptırdık 3 gün.