Ben de hamileyken corona olup hastaneye yattım. Benim kanımda enfeksiyon ve pıhtılaşma çıkmıştı oksijen seviyem düşüktü o sebeple mecburen hastaneye yatırdılar. Hastanedeyken ağrı kesici olarak parol veriyorlardı kan sulandırıcı iğne yapıyorlardı. Eve geldiğimde se bu şekilde devam ettim. Nar suyu içiyordum bol bol o iyi geliyordu. Öksürük için ilaç vermişlerdi