Lena123moms Merhaba kızlar kızım sadece bir göğsümü emiyor çünkü diğerinde süt az emdiği göğsüm daha büyük ilerde düzelirmi yoksa böylemi kalıcak
Adoskom Lena123moms bizimde aynıydı sağı çok solu az emerdi. 15 gün kadar önce emzirmeyi bıraktık sütler çekilincede durum değişmedi maalesef henüz biri büyük biri küçük biri daha diri biri daha sünmüş sarkık 😬
Neslinesli Maalesef öyle kalıyor. Benimde sağ daha fazla süt üretiyor büyük. Önceki çocuklarımdan beri öyle kaldı. Şimdi en azından süt var diye sönük değil 🤭