Merve18 6.aydan itibaren bebelac kullanmıştım hepsinin içeriği hemen hemen aynı zaten çokta güzel yaramıştı oğluma gaz problemi olmadı hem mama hem meme şeklinde devam ettik. Aptamilde kullanmıştım ama inanılmaz gaz sancısı yapmıştı. Şimdi yine 38 günlük bebeğim var sadece annesütü alıyor ama olurda lazım olur diye Sma aldım henüz denemedim ona da iyi diyenler var. Mama işi deneyerek oluyor kimine yarayan kimine yaramıyor.