ezgip ben kullaniyorum kizima.dha orani yüksek diye. kahvaltidan sonra veriyorum her gün olmasa da.faydali bence.illa mollers almak sart degil aslinda efa da cok iyi bi marka
Yasarinannesi_9 Bende aynı markanın tutti frutti olanını kullanıyorum çocuk doktorumuz önermişti günde 1 kez veriyorum oğlum çok seviyor.