Covid yüzünden devlet hastanesi yapmıyo diye özelde yaptırmıştık. Uyku saatinde gelmemizi istedi doktor. Pipisini uyuşturdu uyuttuk uykudan hemen yaptı sünneti bize de gösterdi anlattı 11 aylıktı iyiki özelde yaptırmışım devletteki doktorlar maalesef bu kadar ilgili ve sabırlı olmuyo oğlunuz daha ufaksa devlette yaptırabilirsiniz