Duyulurum benjaminannesi emzirmekten tahriş olmuş olabilir. Varsa lansinoh krem sürün çok iyi geliyor. Ve gümüş kapak ben 18 ay kullandım çok iyi geliyor gerçekten. Bu kızarıklık hassasiyet dışında göğsünüzde şişlik doluluk hissi yanda sertlik var mı?
hemsireemom benjaminannesi büyük ihtimalle tahriş olmuştur uzun süreli emmekten göğüs ucu hassas bi yer ekstra özen gerektirir 😌
benjaminannesi Duyulurum yok yok öyle bir durum yok çok şükür sadece kızarıklık var emdikçe yanıyor ya yanmakta değil farklı bir aci var var elimde o krem de geçer mi