M16 benim hamileliğim de zor geçmişti. Erken doğum riski vardı 2 ay tuvalet hariç kalkmadım doğumdan sonra da evdeyim bebekten dolayı kolik bir de. Evden çıkamıyorum sürekli ağlama modunda bebek arabasından da nefret ediyor. Eve tıkıldım kötüleşiyordum günden güne destek alıyorum lustral kullanıyorum günde 25 mg biraz daha iyiyim ama tamamen geçmedi tabi. Emziriyorum ama süte en az geçen ilaç o diyor doktor. Yok denecek kadar az geçiyormuş o da atılıyormuş hemen o yüzden bunu kullanabiliyorum