Merhabalar. Dolapta sağıp sağıp stok yaptığım anne sütlerim var 😌 bazen ara ara veriyorum bir yere giderken vs. Peki anne sütünü başka nasıl değerlendirebilirim. Yoğurt olarak vs ek gıdalarda da değerlendiren oldu mu ? Oluyor mu ? Bilgi verir misiniz 😋