zeytinim_20 ben 11-7 olarak uyguladım. 10-6 olarak da uygulayabilirsiniz. İstediğinizi yiyebilirsiniz ancak her şeyin bir kalorisi var netice de. Kızartma hamur işi karbonhidrat paketli gıdalardan normalde de uzak duruyorum. Fazla kasmadan canımın istediğini yiyorum amaç diyet değil sağlıklı yaşam cünkü. Aralıklı oruç herkese iyi gelen bir sistem degil reglinizde düzensizlik olursa aralıklı orucu bırakmanızı tavsiye ederim. Bana cok iyi geldi 3 ay aralıklı oruç yaptım , hamile kaldım o yüzden suan uygulamıyorum doğumdan sonra devam edeceğim.