Ardi09 Aroske ben 8. Ayda geçtim bebeği alıştırdım siz de alıştırabilirseniz geçebilirsiniz bence, önce normal pipetle denemeler yapın çekebilirse geçin
Arensmom_ Aroske benimki 7 aylık 2 haftadır pipetli bardaktan su içiyor. Biraz zor alışıyor ama biberondan verince genzine kaçıyordu. Pipetle daha kolay su içiyor bizimki. Bence beklemeyin
Gzdyz 9.ayda geçtim iki kez gösterdim sadece hemen öğrendi üstelik pipetliye geçince anladım ki önceden hiç su içemiyormuş 🥹
dnzcyc Benim kızım alıştırma bardağı ve biberon kabul etmediği için 6 aylık geçtik. Kendi kendine çekmeyi öğrendi ama başta kavramazsa normal bir pipetin ucunu kapayıp içine su alın bebeğinize içirin. Pipetten su geldiğini anlayınca suluktan da çekiyorlar