Bu ikinci sezeryanım. İlkinde 2-3 seneye yakın inanılmaz bel ağrısı çektim yatakta kitlenip kalıyordum 5 dakika sonra falan ancak hareket ederek doğrulabiliyordum. İkinci sezeryanımda ise yeni yeni baş ağrılarım başladı 39 günlük bebeğim inşallah bu da kalıcı değildir. Bana da sürekli kafein içmemi söylediler ama ne kadar fazla içebiliriz ki emziriyoruz