Mirayhavvanur38 ikizannesi4242 Hiç bir sıkıntı yoktu sadece kiloları biraz düşük dediler o yüzden yatırdılar önlem amaçlı
Selinacr ikizannesi4242 34 te doğum yaptım hiç kalmadılar , iki gün önce ciğer geliştirici vurulmuştuk ondan dolayı kalmadıklarını düşünüyorum
ElaEliz ikizannesi4242 birinde vardi. Digeri iyiydi sadece 1100 gramdi. O yuzden cok uzun kaldi. Kilo almasi icin. 1580 gram olan kizimin cigerleri tam gelismemisti kendi basina nefes alamiyordu. Simdi ikisi de cok saglikli sukurler olsun
Emn33 ikizannesi4242 çok dikkatli çok kontrollu bir gebelik sonrası biri 3 biri 3400 doğdu ikizlerimin 37. Haftada dogdurlar biri hiç kalmadı biri 6 gün kaldı
Yagmur0606 31 haftalık doğum yaptım üç hafta kaldı solunum sıkıntısı yoktu sarılık ve düşük doğum agırlıgı vardı 2 kıloydu ödem atınca 1800 e dustu kılo alımı ıcın kalmıstı