Zeynep1903 Bugün kontrolümüz vardı da saglık ocagındaki hemsire 72 cm ölçtü boyunu 5. Ayda 67 idi. Bebekler 1 ayda bu kadar uzarmı acaba yanlış ölçüm mü yoksa 🤷🏻♀️
neslihanyildiz Zeynep1903 sağlıkocagında valla bizim hep yanlış ölçtüler kilo olarakda hep farklı söylediler hastanede farklı
Gencanneyim Zeynep1903 Oğlum 7 cm uzadı. İki farklı yerde ölçüldü doğruydu. Bazı bebekler birden boy atıyorlar. 🌸
Zeynep1903 Zlm bende anlamadım cnm ya saglık ocagı yanlıs ölcüyor yada gittigimiz doktor 🤷🏻♀️ Bacagını ben tuttum guzel ölcebilsin diye ama bilemedim yani bana da fazla geldi
Hndealnathn Sağlık ocağındakiler yanlış çıkıyor hep benim kızımda bunu 3 ay takip ettim kilodan 700 Gr eksik boydan 2 cm kısa olctuler kızımı en sonunda 3.ayinda bundan sonra kızımı olcmeyin herseyini yanlış yapıyorsunuz dedim.o gün bugundur 16 aylık kızım 3.ayindan beri sadece aşıları için sağlık ocağına götürüyorum zaten ilk 1 sene rutin doktoruna götürdüm 1 yaştan sonrada araları uzatarak kaç zaman da bir getirmem gerektiğini söyledi doktorumuz önce doktorumuza gidiyorum sonra aşı için sağlık ocağına gittiğimde olcumlerini söylüyorum ya da onlar beni arıyorlar boyunu başını kg sunu soruyorlar söylüyorum
Zeynep1903 Hndealnathn bencede katılıyorum size baştan savma iş yapıyolar sanırım bizde 4. Ay kontrolünde aynı seyi yasamıstık. Kilosunu da 100 gram eksik yazıyor ustunde sadece cıtcıtlı atletle ölcmesıne ragmen tuhaflar
Smyrna_Lina Bizim de 6.ay kontrolünde 67 cm ölçtü sağlık ocağındaki hemşire. Ertesi gün çocuk doktoruna gittiğimiz de ise boyu 63 cm çıktı. Sağlık ocakları maalesef ki doğru ölçüm yapamıyor bazen.
Elin34 neslihanyildiz bizimde öyle ya kayseride araştırma hastanesinde 6500 olan kilo53 aylıkken şimdi başka ilde sağlık ocağında 6500 dedi hiçbir şey anlamadım
Zeynep1903 Gencanneyim neslihanyildiz Nazlican YeniAnneIstanbul sugacemds Elin34 Edagg ilk bebek oldugu için bilemiyoruz haliyle sormak istedşm eve gelince kafama takıldı 🤭 boy attıgının farkındayım ama bu kadar beklemiyodum. uzun boylu bebek olacak dedi beni ve esimi sordu ama ben esimden uzunum dedim muhtemelen sana ceker dedi artık dogru yanlıs bılemıcem 😅 teşekkür ederim hepinize 🌸
YeniAnneIstanbul Zeynep1903 bunu bende fark etmistim olcen kisiye gore bazen yanlis olculuyor. Kendiniz evde olcun metreyle o zaman dogru cikar
sugacemds Uzayabilir, anne baba uzunsa fazla fazla uzayabiliyor bazi cocuklar. Benim kardesim hep 5 cm 5 cm uzuyormus. Bebegim de 1 ay erken dogdu, boyda 2 cm geriden geldi ama yakaladi cok sukur, yakalarken de 4,5 cm uzadigi oldu.
Edagg Zeynep1903 benim kizim 48 cm doğdu ama her ay 4,5 cm aldi hatta şöyle bir olay oldu doktora 10 gün arayla kontrole gittik 10 günde 1,6 cm uzamiş ☺️ Bakalım şimdi 5. Ay kontrolüne gidicez nekadar olmus
endoplazmikretikulumiste Zeynep1903 hayır uzayamaz sağlık ocağında hep yanlış ölçülün hastanelerde de öyle bebek henüz küçük olduğundan sağlıklı bir ölçüm olmuyor maalesef genel bir değerlendirme için kabaca bir ölçüm o