Betul-08 Kızlar sezeryan yerinin üstü karnım hala dokununca ağrıyor normal mi 24. Gün bugün sol tarafta hafif şiş
ikizannesi4242 Betul-08 benimde 5 . Gün canım . Ara ara dikişlerde yanma oluyor benimde. Toparlanmamız biraz zaman alacak galiba
la_leomer Betul-08 batma hissi ve kızarıklık hafif şişkinlik varsa canım doktorunla görüş bunları ben yaşadım dikis yerim iltihap kapmissti doğumdan 10 gün sonra yaşadım ben erken fark ettim ama 15 günden fazla doktora gidip iltihabı boşaltıp geldim
la_leomer Betul-08 dikiş yerini bı kaç kesik atıp açıyor eliyle bastırıp çıkarmaya çalışıyor 3 muane çok acitmisti beni benden alıyordu ama sonrası acitmadi