Bahar3428 Merhaba bebegim 36 günlük. Emerken sürekli hırıltı sesi geliyor, aile hekimine götürdüm ciğerleri temiz dedi. Ama nefes almakta zorlanıyor fizyolojik serum yapıyorum hiçbişey çıkmıyor kafayı yiyeceğim artık. Ne yapmam lazım 😔😔😔
Betul-08 Bahar3428 canım acaba yenidoğanda oluyor olabilir mi benim bebeğim 24 günlük aynı zor nefes alıyor gibi ama derin uykuya dalınca hiç bişey yok emerken kakasını yaparken öyle oluyor anlamadım
Peraa Bahar3428 1 yaşına kdar bizde de aynı problem vardı herşeyi yaptırdık bir problemi yok en son alerji dediler kan testi yaptırdık kan da çıkmadı. 1 yaşından sonra kendi kendine geçti. Yediğinşz içtiğiniz birşeye bebeğinizin alerjisi olabilir. Çok sıkışınca hava vermişti dr hava veriyorduk biz ama bunları doktorunuzla görüşün. Ya da kendiniz deneyin önce mesela süt ürünlerini yemeyin bir süre düzeliyor mu. Ya da hırıltı dışında gürültülü kakası var mı kakasında mukus var mı bunlar da önemli
Elif3425 Bahar3428 ay bizde de öyleydi hangi arkadaşıma sorsam o günlerde bizde öyleydik diyorlardı teselli ediyordum kendimi geçiyor merak etmeyin doktorunuzda bir şey görmemiş rahat olun 😌
Gzdyz Benim bebeğimde uzun süre öyleydi doktorumuz serin tutmamızı söylemişti şimdi hiçbir şey kalmadı merak etmeyin geçiyor serum fizyolojikle çekmeme rağmen hiç faydası olmazdı burun kanalları dar olduğu için oluyor demişti yine de takip edin ama korkmayın
Aylavera Benim bebeğimde de aynı zamanlarda hırıltı vardı doktora sormuştum hatta yenidoğanlarda normal olduğunu söyledi sonrada kendiliğinden geçti zaten şuan 2 buçuk aylık telaş yapmayın :)
Bahar3428 Peraa ikiside şuan için yok sürekli temizliyorum sanırım geçiyor. Çok teşekkür ederim allah razı olsun 🥰
Melike_nehir Bahar3428 kafaya fazla takmayın bence benim bebişte de olmuştu öyle bende endişelenmiştim ama onların burun delikleri çok minnak olduğu için hırıltı normal bişeymiş büyüdükce geçiyo gerçekten şuan 5 aylığız geçti bizde hırıltı bir ay kadar gözlemleyin geçmezse o zaman endişelenirsiniz😊❤️
Bahar3428 Melike_nehir serum fizyolojik kullanmaya devam edecegim geçenee kadar bakalım ne kadar sürecek 🙃
Aylizzmm Bahar3428 45 gunlukten beri hirilti ve balgamli öksürüyor iki buçuk aylıgız hala var ama ciğerleri temiz fazla beslenme kaynaklı dedi doktorumuz reflüsü var yani fizyolojik reflu dedi 3 aya kadar devam edermiş her doktor pek bilemiyor bunu çünkü özele bile götürdüm ama devletteki doktorumuz bildi emzirdikten sonra hemen yatirmayin Bi 15 dkka dik tutun ve dik pozisyon da emzirin biraz daha büyüdüğü için ben emzirme arasını acıyorum sık emzirince daha çok hırıltı oluyor
Bahar3428 Aylizzmm Aylizzmm umarım bizimkide geçer her emzirme bana eziyet resmen tıkanıyor genzine sıçratıyor sütü bogulacak gibi oluyor ödüm kopuyor
demetakman Bahar3428 tatlım benim Kızımda da vardı sürekli doktora götürüyordum hep iyi bir şeyi yok diyor du 4 ay sürdü çok üzülüyordum geçti burun delikleri küçük ya serum fizyolojikle temizle. Aile hekimimde çocuğun burnuna çok uğraşma koca burun deliği olur demişti korktum çok ellemedim gece yatmadan açardım mutlaka
Bahar3428 demetakman doktorda saçmalamış nasıl büyüyecekmiş delikleri insanı daha çok strese sokuyolar aldırış etmeyin bence günde 3 kere temizleyin saglık daha önemli
Kbrbisi28 Hirilti her yeni doganda oluyor tedirgin olmayin bebekler emdikce hasta dahi olsalar anne sutu ile iyilesirler