Nefesdunya Kızım 4.5 aylık hipp combiotic kullanıyoruz mamadan kesinlikle memnunum fakat 2.ci bir mama düşünüyorum dönüşümlü olarak kullanmak için. SMA kabız yapmıştı. Siz doyurucu ve gaz yapmayan hangi mamayı tavsiye edersiniz?