Deleted0089
Eczaneden normal serum alın bebek için olduğunu belirterek 1 litresini 8 liraya almıştım ben ☺️ Aspiratör olarak Nose Firida öneririm hem sürekli filitre almanıza gerek kalmıyor çünkü yıkayarak kullanılıyor hem de burnuna gelecek kısım tam burnuna göre ve sivri değil. Ben oğlum doğduğunda 3 ay olasaya kadar kullanmıştım şimdi ara ara tıkanınca kullanıyorum şuan 6 ay 10 günlük 😇