Anneler selam. İkizlere hamileyim ve anne sürü artı mama şeklinde devam ediyoruz. Daha 40gunlukler. İlk doktor kontrolumuzde kilo alislarini yetersiz buldu doktorumuz. Bu nedenle anne sütü arti 2olcek mama yap ne kadar yerlerse dedi. Bu seferde hızlı kilo aldılar. Doktor değiştirdim ve bu doktor da epey korkuttu. Tempoyu düşürün hatta mümkünse durun dedi. Durmak ne demek bebekleri beslemeyeyim mi yani. Her neyse mamayı kıstım ben de ama bu sefer cok huzursuzlaniyorlar. Anlayacağınız çok bunaldım. Onlar ağladıkça arandikca çaresiz hissediyorum kendimi. Bu arada kiloları fazla değil biri 4400 diğeri 4450gr. Bu şekilde giderlerse obez olurlarmış. Devamli düşünüyorum nasil devam edeceğim diye.