Sevgiguveen ssari1903 Bende çok istıyorsum regli zamanım yaklaşınca yaptıtdım 10 gün falan takmıştım 😂😂 hevesimi aldım 🤣 ama arkadaşım yapmıştı yani öyle çok bi mebla verip 10 gün kullanamam zaten uzun tırnakta ev işi yapana göre değil 😂😂
ssari1903 Sevgiguveen bende onu düşünüyorum hastayken yaptrayım diye sonrada 1 hafta kullanıcam zaten evden çıkmıyorım çok pahalı gerek yok diyorum 😀 ya benim tırnaklarım çirkin o yüzden çok utanıyorım ay başında tstile gidicez o yüzden:)
sirineyavrusu ssari1903 abdest nasıl geçirsin ki mantıken düşün abdest dedigin su degmeyen yer kalmayacak sen tırnagın üstünü kapatıyorsun tırnagına su değmiyor abdest nasıl kabul olsun