Arkadaşlar merhaba ya bi sorum olacaktı bebeğim şuan altı aylık yaklaşık bir aydır falan geceleri hiç hiç uyanmiyor iki saate bir kendim kalkip emziiyorum bazen onu bile almıyor uykudan ağzına ne yaparsam yapayım çok uyuyor asla ackmiyo sanki hiç bir ağla çocuk biliyim açsın yoook normal mi çok korkuyorum neden böyle derin uyuyor asla aç olduğu için aglamiyo