Cerenimmmmm Kızçeler neler yaptınız ya da neler yapmayı düşünüyorsunuz ? Benim ilk bebeğim çok tecrübesizim şuanda 5 aylık kışa hazırlık yapmak istiyorum neler yapabilirimm
BirAlparslanAnnesi Cerenimmmmm aralıkta doğum yaptım haziranda ek gıdaya başladık o zamanlar bi hazırlık yapmamıştım kış işin açıkçası çünki mevsiminde olan şeyleri yedirdim hep. Üstte kalsın yapanlar vardır belki