Dupalac diye bir şurup var ve tavsiye ediyorum. Doktorum 3 aylık kızıma verdi. 1 çay kaşığı İle başla dedi, 5’e kadar hakkınız var, eğer yine yapamazsa gel demişti. Günde 3 sefer verilecekti. 2 defa 1 çay kaşığı verdim o gün yaptı. Sonra 2-3 günde bir yapmaya başladı. Huzursuz olmadığı müddetçe sıkıntı yok benim için.