Esrasel20  kızım 3 ay kadar kullandı emeklediği için artık gerek duymuyor kullanmıyor fiyatı 100 tl
Zynpada-4ekm Esrasel20 valla cok uyguna koymussunuz dandirik bitaneyi aldim ben 150 ye keske daha once gorseydim
Zuzu_beril Esrasel20 merhaba herhangi bir sorunu tekerlekte eksilme yirtikvs var mı izmirin neresi bi de bende izmir
Esrasel20 Zuzu_beril merhaba herhangi bi sorunu yok ürünün torbalı Ayrancılar dayım ben siz ne taraftasınız