birannebirmelek Kızımın emziğini kaybettik o yüzden tekrar emzik alacağım yedek olarak ama bizim hep kullandığımız avent ultra air olanı, şimdi bakarken gördüm birde ultra soft olanı varmış acaba soft olan dahamı iyidir ne farkı vardır bilen varmııı
Barlas_mom birannebirmelek soft olanı kullanıyoruz canım biz daha yumuşak uç diye biliyorum. Yanlış biliyorsam düzeltsin arkadaşlar 😬
demirsmomm birannebirmelek ikisini de kullandık şu an air kullanıyoruz, uçları aynı da anladığım kadarıyla plastik kısmı değişiyor yani nasıl anlatıcam bilemedim uç aynı soft’un renkli kısmı bebişin çene ve dudak üstüne değen kısmı daha yumuşak 😃
Claptonee birannebirmelek valla ikisinden de memnundum 3 aya kadar Air soft kullandım pek bir farkı yok tek farkı Airsoft emme kısmı pütürlü ultrasoft öyle değil, birde ultrasoft daha dayanıklı dişi olan bebeklerin ısırmasına karşı bı tık daha iyi. sonra ultra soft kullandım ve Airsoft emzik emmedi tiksindi. Yani işin reddetme kısmı da var İyi düşünün. Ben 8. Ayda bıraktırdım emziği zaten Philips te 18 aya kadar emzik var öyle hatırlıyorum. Çok aklı yetmeden bıraktırın derim yine siz bilirsiniz tabi. Arkadaşımın çocuk 4 yaşında hala emzik emiyor ve dişleri çürük içinde kaldı ameliyat olması gerekiyor. İş oralara kadar gidiyor maalesef. Umarım yorum yardımcı olmuştur. 🥰