2maviboncuk Dolcebabaanne Baya yüksek çıkmış bence 6veya7hafta kadar var gibi hayırlı olsun sağlıkla al kucağına
Anneko Dolcebabaanne beta HCG ye göre hafta hesaplanmaz son adet tarihinizi baz alarak hesaplama yapmalısınız
2maviboncuk bolguneslibiranne Öyleydi değil mi yine adet tarihinin son haftası baz alınır bu an göre hafta belirlenir betayla hafta söylemiyor Dr lar
aybikreis bolguneslibiranne 6.haftada 2400dü. Adet tarihine göre hafta söylüyoruz geç döllenme olayı da var. Net bir şey söylemek doğru olmaz
MoRella bolguneslibiranne Ne kadar da eminsiniz.. Benim 5 haftalıkken beta değerim 600lü bir şeydi.. Gebelik haftası beta hcg değerine göre değil son adet tarihine göre hesaplanır. Sizin söylediğiniz değerler ortalama değerlerdir ve gebelik haftası ile pek bir ilgisi yoktur 😊
Rumeysa28 Dolcebabaanne beta değerine göre hafta kararı verilemez en doğru kararı ultrason ölçümleri verir
Gsmsasys Dolcebabaanne Adetiniz kaç gün gecikti ? HCG ile hafta hesaplamak doğru olmaz ama adet tarihinize göre doğru hesaplanır.
Zeyzey2019_ Dolcebabaanne kaç haftalık olduğu sizin son adet tarihimize göre belli olur. Hayırlı olsun
Elanurunannesi_ Merhaba güzel anneler ben de bişey sorucam kan tahlili verdim kanda gebelik var ama ultrason da görünmüyor aranızda bur durumu taşıyan oldumu
mlkkk Elanurunannesi_ henüz beta değeriniz düşük olduğu için ultrasonda gözükmez beta iki günde yaklaşık iki kat artması beklenir ve 3000 üstünde ultrasonda gözükür beta 3000 in altındaysa gözükmemiş olabilir biraz daha bekleyin tekrar gidin
Anneko Elanurunannesi_ evet benim öyleydi hatta âdet gecikmesinden önce öğrenmiştim 2 güne 1 kan verip 2 katı artışı takip edin sağlıklı gebelikse 1 haftaya kese görünür zaten Beta değeriniz kaç
bayankitapkurdu Dolcebabaanne benim bin küsürdü. Daha keseyi bile göremeyiz diye düşünürken hem keseyi gördük hem kalp atışını duyduk 6+2di
Elanurunannesi_ mlkkk 200 çıktı kanda ama ultrason da gebelik yok diyor doktor pazartesi günü tekrar gidicem bakalım ne diyecek doktor
BalBademmmmmm Dolcebabaanne Betayla haftalık belli olmaz. Ben 3 haftayken betam 19 çıktı, başka kişilerinki 200 300 çıkarken