Kızlar bu ne böyle. Dün dışarı çıkmıştık bir bebek 2 saat boyunca hiç durmadan ağlar mı? Morardı artık. Ne kucakta susuyor ne emiyor ne emzik alıyor ne arabasında susuyor ne bahçede duruyor. Kafayı yemek üzereydim. Hastaneye götürmek için arabaya bindik uyudu kaldı. Eve gidelim bari dedik. Eve gelince baöbaşka bi çocuk gülücükler atıyo gık demeden emiyor. Bu atak ne zaman bitecek. Annemi çağırdım artık.