MirayHANGUL Kızlar bebeğimin gözünde akıntı var yapışmış gözü ılık su ile sildim kendi sütüm ile de sildim biraz açıldı ama uyudugunda tekrar oluyor bu nasıl geçer
Melis2015 MirayHANGUL bebeğim 10 günlükken bizde aynıydık sadece ılık bezle sil dedi doktor o sekil geçirdik ilaç vermedi daha çok küçük dedi
twobabymommas MirayHANGUL Merhaba benim bebeğimde de vardı sürekli çapaklanıyordu 1. Ayda göz muayenesinde göz pınarı hafif tıkanık çıktı sürekli masaj yaptık geçti bazen bebeklerin doğuştan tıkanık yada dar olabiliyormuş masajla çoğunluğu geçiyormuş çok geçmiş olsun
Smy3203856 MirayHANGUL benim bebeğimde de vardı uzun sürdü masaj yapmaya başladıktan sonra 6-7 günde geçti, youtubeden bebek göz pınarı masajı olarak bakarsanız uygulayabilirsiniz
Melis2015 MirayHANGUL çok uzun sürmemisti en fazla 3 4gundur ama sürekli sildim zaten pislik atıyordu hep
twobabymommas MirayHANGUL Evet evet internette de var nasıl yapılacağına ilişkin çok geçmiş olsun tekrar🙏🏻