Eşim dün test verdi bugün pozitif olduğunu öğrendik oğlum(1yaşında)bi haftadır ateşliydi doktora gittik kulak ve boğaz iltihabıydı ondan önceside ben hastaydım sizce oğlumla benden eşime geçme olasılığı varmı yoksa bize daha bulaşmadı mı🥹 öyle ateşliydi 10 iğne oldu yavrum tekrar mı ateş olcak ALLAH korusun bide bize geçerse kaç güne belli olur