Svdnr aynisini bizde yasadik oglum 3 aylik bitti diyemem ama gaz icin ağlaması azaldı. Biogaia ve damlayı hergün aynı saatte vermeye özen gösterin. Ben bol bol kimyon çayı iciyorum faydasini gördüm mü bilmiyorum ama yine de içiyorum.Hergun ılık duş aldırıyordum gaz masaji yapiyordum ayak altlarina adaçayı yaği suruyordum birer damla. bacaklarini bisiklet cevirme hareketi gibi hareket ettiriyordum hala yapıyorum bunları yüz üstü yattiginda daha rahat ettigini fark ettim sizde deneyin birde çok ağlama krizine girdiğinde buzuki orhanın kolik albümü var youtube da sakinleşiyordu o müzikte. Hala doğru düzgun uyumaz oğlum ıkınır uykusunda uyanır en azından ağlamaları geçti . 400 tl verdim mommys bliss diye surup bile aldim.Hicbir cozumu yok bunları yapsakta ben herkesin her söyledigini bir umut yaptım hicbiseyden jesin fayda görmedim tek ilaç SABIR. Hic gecmeyecek gibi geliyo yasarken insana ben bebegimle birlikte aglardim mosmor olurdu aglamaktan hergun psikolojim bozulurdu ama suan diyorum ki cok sukur surda 1 ay sonra iyice gecmis gazi kalmamis olacak sizde boyle dusunun Allah yardimciniz olsun🙏🏻