Fadimeee26 Gaz için ben yiyecek konusunda hiçbir çözüm bulamadım, ya aç kalacağız haliyle sütsüz ya da gazla yaşamayı öğreneceğiz. Sadece önerim kriz anında bebeğe rahatlık sağlaması için asansör hareketi yaptırın. İki elini dirsekten büküyorsunuz, kollarınız yere paralel olacak. Bebeğinizi dümdüz iki elinizin arasına yatırıyorsunuz. Bir eliniz bebeğinizin boynunun altında diğeri karnında. Böyle tepsi tutar gibi. Sonra aşağı yukarı asansör gibi kaldırıp indirin, yavaşça. Bebeğiniz bir kaç kaldırıp indirmeniz sonrasında sakinleşecektir. Öyle tutmaya devam edin benim çoğu zaman uyuttuğum bile olmuştur bu şekilde. Allah kollarınıza kuvvet versin🤲🏻😁😁