Sefeff anladığım kadarıyla kakasını tuvalete yapıyor, çişini de dışardayken tutuyor ama evde olduğu yere yapıyor değil mi? O zaman arada bir hadi gel tuvalete gidelim demeye devam etseniz sorun çözülür mü. Belki evde olmanın rahatlığı, tuvalete gitmenin zor geliyor olması, nasıl olsa kimse de hatırlatmıyor deyip olduğu yere yapıyor olabilir, rahatlıktan yani. Ben 1 hafta oldu kızımdan bezi çıkaralı, dün akşam uzun saatler yapmadı çişini en sonunda öyle konuştum, böyle konuştum bir şekilde tuvalete gitmeye ikna ettim. Klozete oturduğu gibi yaptı hem çişini hem kakasını. Bazen ilgi istiyorlar, zaten sürekli ilgileniyoruz da bazı konularda özel ilgi biraz fazla destek bekliyorlar