aliMommy Ya biz aptamil kullanıyoruz bebeğim 5 aylık fiyatı çok yüksek olduğundan bide similac deneyeyim diyorum onuda çok duyuyorum sizce iyi mi similac kullanan var mı içer mi bebeğim aceba (mamasi bittiginden acil yazdım)
Elele aliMommy ben kullanmıştım güzeldi sorun yaşamadık gaz vs bebelac da iyi diyolar o da çok pahalı değil sanırım.
aliMommy Elele yok ya bebelac vermeyi düşünmüyorum similac verende çok varmış diye bir araştıriyim soriyim dedim