Nazlican aynı şekilde beslenmeyi oturmayı kucağı reddediyor ben de duşa sokmakta çare buluyorum ondan sonra biraz gevşeyip sanırım ağlamaktan da yorulınca sakinleşiyor valla korktum komşular polis çağırcak diye öyle bi ağlama sanki işkence ediyolar gibi şu an hiçbişey yok mesela ilk uykusunu yaptı kahvaltısını yaptırdım çorba içirdim 2.jykuya yatıracağım ama kalktıktan sonra vay halime korkuyorum yine aynı olacak diye