Edis07 şimdi zaten hamilelikte göbeğimiz biraz kararıyor, herkeste aynı kararma olmuyir bazılarında daha fazla. doğum sonrası o göbeğin şişliği inince de renkler birbirine yakın oluyor. Balon gibi düşünün, koyu sarı bir balon şişince açık sarı olur, patlayınca da yine koyu sarı olur :) bu koyuluk da geçici bir durum canınızı sıkmayın