gulhan05 Kızım 11 aylık sürekli su içmek istiyor,elime bardağı alıp korkusundan su içemiyorum.Sürekli Su vermeme rağmen ,elimde bardak görmesin başlıyor ağlamaya, sürekli su içmek istemesi normal mi? bilgisi olan beni aydınlatabilir mi?
mlkkk gulhan05 su değilde bardağa hevesi de olabilir bizimki de yeter ki bardak görsün içinde ne olduğu önemli değil 😅
gulhan05 mlkkk 🤣🤣 yok yok benimki acayip uyanık boş bardak verdi babası alıp yere çaldı.🤣doldurup verdi nasıl içiyor bir görsen sanırsın evde susuz bırakıyorum 🤣🤣🤣
Annenazz gulhan05 bilmiyorum ki doktor aç olmadığı sürece istediği kadar içsin dedi ben de veriyorum ama çok içip kusuyor bazen