Deletedmom_21 Kizlar hersene bu sıkıntıyı yaşıyorum inan goz kapagimi kasimaktan burnumu kasimaktan yolacam o kadar cok kaşınıyor ki ne yaptıysam evde geciremedim benim gibi olan var mi yada ne önerirsiniz?
hemsireemom Deletedmom_21 neden dolayı kaşındığı da önemli kanka ikisi aynı sebebten kaşınmıyor olabilir burun kenarında içinde ,gözün kenarında üstünde falan egzema benzeri döküntüler var mı ya da kızarıklık,soyulma ?
Deletedmom_21 hemsireemom yok aşkım hiçbişi yok burun kasintisi oldugu icin sık sık hapşırıyorum döküntü egzama yok ama bastıra bastira kasidigimdab dolayi kızarıklık oluyor sonra geri geciyor
hemsireemom Deletedmom_21 burun içersinde olabilir mi ? Göremiyorsun ya genelde o bölgelerde kaşıntı egzemaya yol açıyor doğumdan sonra görülme olasılığını fazla tutuyorlar 😳
Deletedmom_21 hemsireemom ayy bilemiyorim.ki doğumdan oncede vardi da bu kadar rahatsiz etmiyordu simdi burun kasintisi gitti birkaç haftadir yok ama goz kasintisi deli ediyor beni elim surekli gozumde
hemsireemom Deletedmom_21 görün bakalım bi dermatoloğa kanka ne diyecek 🤷🏼♀️ Benim doğumdan sonra bacaklarımda kollarımda belimde burun içinde yanında yüzümde egzema çıkmaya başladı çıkıyor ama geri geçiyor 🤷🏼♀️ Sonra tekrarlıyor losyonlar kremler verdi işe yaradı ama sonra tekrarladı 🤷🏼♀️Başı stress olunca kolay kolay geçmiyor
Deletedmom_21 hemsireemom seyden suphelendim bende bebegim alerji olabilir mi diye goz kasintisi burun kasintisi hapsirik ya toza yada gunese alerji mi var diye dusundum bu gidisle gidecem artik dayanamıyorum