Hilalse justuser konuşma dönemini anlatayım Merti 39 aylıkken kreşe gönderdik 1 ayda türkçeyi çözdü ama rusçadan tamamen kopmuştu işte ben bile rusça konulurken türkçe konuş diyordu bu sene 5 yaşında akrabalar gelince oda merak saldı
3kedili2bebekli Hilalse her bebeğin kendince dili var kızım battaniyeye Gogo der mesela ama bebeğinizin kelime sayısı da az o da bir problem bence bir doktora daha görünün
Hilalse 3kedili2bebekli teşekkürler ilginiz için post 2022 ye ait oğlum şu an 5 yaşında bülbül maşallah 🤣
_kiids Hilalse ben Türkçe felemenkçe eşim Kürtçe Fransızca konuşuyor oğlum şuan İngilizce alfabe sayıyor sadece. Söyleyeceklerim bu kadar 😂 Bir evde en fazla karışık dil bizdedir iddia ediyorum