Merhaba anneler gece weevell makineyle yoğurt mayalamıştım kavanozların üzeri neredeyse 1 parmak su olmuş altı normal yoğurt önceden yaptığımda hiç su olmuyordu neden böyle oldu bı fikriniz var mı acaba 42 derecede 8 saat kapakları açık olarak mayalandı neyi yanlış yaptım acaba