gocebebirbayan muzicelerim2 doğduğu an dan itibaren 🌸 şuan 18 aylık. Dün mutfağa yanıma geldi. Anne aç diyor , baktım buzdolabını açmaya çalışıyor. Açtım gu gu diyor 🥰🧿 bardakla verdim yarım bardak içti kuşum 🥰🥰😍
Denizvepasa muzicelerim2 5 aylıkken başladım. Su an 6 ay 8 günlük. Hem ek gidadan sonra veriyordum. Bir ara çok güzel içiyordu su an istemiyor. Nazlı nazlı içiyor
Brutal-Betty 6 aylıkken başladım keşke daha erken verseydim su içmeyi sevmiyor,11 aylık oldu zorla iciriyorum günde 50 CC belki zorla içer
papatya011 muzicelerim2 6 aylıkken başlamıştım ikinci bebeğim ede 6 da başlayacağım suan 2 bucuk aylık . Yaz günü susuz kalır diyenleri dinlemiyorum cunku anne sütü su dolu zaten sağdığın da bekleyince süt üste su alta toplanıyor ve resmen çoğu su zaten birde normal su verip sindirimini bozmaya niyetim yok zaten kolik bir bebek . Tarlada işçi değil evin içinde yatıyor zaten ki koşsun terlesin susasın
Mimoza-kizim muzicelerim2 benm bebegm hem mama hem anne sutu olarak iciyordu mamadan sonra agzi temizlensin diye 1 cay kasigi veriyordum tam olarak 5.5 aylikken vermeye basladim canm
Rumeysa28 muzicelerim2 doğduktan sonra vermeye başladım günde en fazla 2 çay kaşığı veriyordum şuan 14 aylık bi sorun yaşamadım