Merhaba anneler sezaryen doğum yaptım owli marka korse aldım fakat kullanımı bi türlü doğru yapamadım dikiş yerime geldi rahatsız ediyor yanı korse kullanımına hemen göğüs altından mı başlanmalı öyle yapınca alt kısımda sıkmaya bağlı bi taşma oluyor dikişlerimin hemen üst kısmı yanı nerde yanlış yapıyorum sizler nasıl korse kullandınız karnım çok 🥴 gitmiyor