Eliffffffff Bebeğim 19 aylık. Kakası geldiği zaman veya yaparken anne kaka diye gösteriyor. Tek belirti bu. Çişini söylemiyor tabi normal beze yapıyor ama. Sizce yavaş yavaş hazırlamalı mıyım?
Limonlusu Eliffffffff daha erken aslında acele etmeyin bezinin kuru kalkması tuvalete oturabilmesi için kaslarının gelişmesi önemli. 2-2 buçuk yaş arası olgunluk ve bilinç elde ediyorlar. Erken dönemde bunu oyuna çevirebiliyorlar
morjaguar Eliffffffff oğlum da 19 aylık, baskıcı olmayan tuvalet eğitimi var okuyabilirsiniz, ben öyle hallettim.
seralpaltuntaxd Eliffffffff tanıdım birisinin kızı 1 buçuk yaşında öğrendi ama gel gör her çocuk farklı 2 yaşında oğlum çiş yada kaka demiyor
Eliffffffff Limonlusu şu an lazımlığa kaka yapılması gerektiğini biliyor. Lazımlığını gösterip kaka diyor vs. Bana da pek hazır değil, yapamaz gibi geldi ama yine de bir sorayım dedim teşekkürler :)