Taner91_zemine hergün aynı saatte uyutup uyandırman lazım. Ben 11 de ilk uykusuna yatırırdım 1 de uyandırırdım. 11de uyumadı 12de mi uyudu yine 1 de uyandırırdım. Ya da 11de uyudu 12de uyandı geri uyutmazdım 2.uykusu 3 teydi o saate kadar bekletirdim 3 te uyut 5 te uyandırırdım. 5 ten sonra asla uyutmazdım. Düzenli uykusu olduğu İçin 7,5 dedin mi mızmızlanmaya başlardı8 de uyumuş olurdu. Dediğim gibi işi gücü bırakıp bu düzeniyle uğraşman gerekiyor. Gece uykusuna yatmadan önce banyo yaptırsan daha güzel uyur. Ve gece uyandı mı asla ışık açılmamalı konuşulmamalı