Kızlar bebeğim 1 aylık oldu, birkaç gündür kendini sıkıyor gaz yapmaya çalışıyor. Oysa gün içinde gaz çok yapıyor ama niye öyle bilemedim. Bu gece sabaha kadar sıktı durdu yazık kendini. Kakayı da gün aşırı iki bez kadar arka arkaya yapıyor. Maflor vardı bitti, başka gaz için öneriniz var mı acaba? Doktor bu ayda kendini sıkar dedi de bu öyle bir sıkma değil yüzünde acı var bir de sıktıkça gaz çıkarıyor belli derdi gaz 🥹