Gayet normal birşey.benim kızım anne karnında 3.ayindan beri doğup 14 aya kadar emdi.doktorumuzda asla elini ağzından cekmememi bunun normal bir davranış süreci olduğunu söylemişti 1-3 yaş aralığında %90 ihtimalle eğer sen sert çıkışlarda bulunmazsan izin verirsen kızın bu doyuma ulastiginda geçecek dedi kendiliğinden geçti.oyundan anlayana kadar hicbirsey yapmadım daha sonra oyundan anlamaya başlayınca hemen bir oyun kurup parmağını kendinisinin isteğiyle ağzından çıkarmasını sağladım