Linaduygu Bugün hastane randevusu vardı zaten gidicez ama onun harici yapabilecegim birşey var mı ateş vs yok sadece ishal
Zlm Linaduygu küçük bebekler zaten sıvı kaka yapmazlar mi ishaloldugu kanısına nerden vardınız annemde bana derdi bu kız ishal olmuş diye ama bence aynıydı
senamiray Linaduygu 40 ı çıkana kadar benim kızımda baya kaka yapardı günde 10 bulurdu kilo alamamıştı o sürede ama 40 çıktıktan sonra kaka sayısı azaldı kilo almaya başladı
sherlock Linaduygu merhaba korkutmak istemem ama bu şikayetle giden arkadaşlarım hep bağırsak enf çıktı salgın var. Kaka tahlili verirsiniz geçmiş olsun
Linaduygu Zlm 2 saatte bir doyurmak için uyandırıyorum gece hep kaka yapmıştı toplamda dün öğleden beri 7 kez kakasını yaptı normal mi bilemedim
Yigitmiray38 Linaduygu hmm evet sayısı biraz fazla sizin yediğiniz bişey den olabilir mi. Sizde durumlar nasıl bağırsaklarınıx falan çalışıyor mu bilirsiniz kendinizi
Zlm Linaduygu hmm kendi düzeni böyle değilse normal değil tabi önceden de hep böyle miydi bir iki gündür mu böyle
Linaduygu Yigitmiray38 evet bende de İshal var ama emzirmiyorum sütüm yok zaten mama ile besleniyor yine de benden bulaşan bir enfeksiyon falan mı acaba
senamiray Linaduygu yeni doğduğu için sıkıntı yok diyor genelde doktorlar ama baktırmakta fayda var en kötü kilo alımını etkiliyor