Kizlar merhaba akşam rutin kontolumuz vardı bebeğim iki ay olucak bu hafta sonu. Doktorumuz bebeğimin kafasını tutamadığı mi söyledi. Yani şöyle o sıra ağlıyordu bebeğim hep kafası arkaya öne gitti. Düzgün tutamadı. Normalde tutup tutmadığını sordu bende daha ay olarak erken diye hiç dikkat etmedim ona gün içinde. Net bir cevap veremedik eşim ile. Eve geldiğimizde dikkat ettik sakin oldugunda kısa bir süre dik tutuyor gibi. Yada yüz üstü yattığımda kafasını çeviriyor. Yüz üstü yattığı sırada Gövdesinin yarisina kadar kaldırıyor bedenini. Bunları gelince farkettik. İki aylık bebeği olanlar nasıl kızlar. Hem normalde hem ağlarken tutabiliyorlar mi kafasını. Bizimki ağlarken salıyor direkt. Çok nadir dik tutugu zamanlar oluyor